Mijn reis naar het warme Kameroen - Reisverslagen van Jeska Anne Verthé - WaarBenJij.nu Mijn reis naar het warme Kameroen - Reisverslagen van Jeska Anne Verthé - WaarBenJij.nu

Mijn reis naar het warme Kameroen

Reeds van mijn eerste opleidingsjaar had ik het verlangen om een buitenlandse stage te doen. Eindelijk is het zover... . Samen met Sara mag ik drie maanden het reilen en zeilen van Kameroen beleven.
De eerste weken gaan we vooral observeren en kennis maken met.
De weken daarna zouden we graag meewerken op de school, om daar een project rond 'Brede School' op te starten.
Brede school is eigenlijk een project, waar we proberen in te spelen op de noden van de kinderen, de school, de buurt, ... . We zetten een samenwerking op poten tussen de school en andere organisaties (vb. bibliotheek, sporthal, ...).
Dit is niet eenvoudig, maar ik kan haast niet wachten om er in te vliegen!

Vliegen jullie mee?

Recente Reisverslagen:

30 Maart 2010

laatste reisverslag

07 Maart 2010

NIEUWE FOTOKES

07 Maart 2010

NIEUWE FOTOKES

05 Maart 2010

Op zijn Jeska's

05 Maart 2010

Op zijn Jeska's
Jeska

Hallo allemaal Welkom op mijn blog! Zoals je reeds gelezen heb, ik ben Jeska. Ik studeer lager onderwijs in de Katho te Tielt. In januari vertrek ik samen met Sara naar het tot nu toe vreemde Kameroen. Daar hoop ik 3 fantastische maanden mee te maken! Maanden waar ik veel bijleer, kan groeien, een nieuwe cultuur leer kennen, nieuwe mensen, ... . Ik zie ernaar uit om met hen samen te werken op de school. Veel leesplezier! Hopelijk genieten jullie een stukje mee... :). Tot horens! Jeska

Actief sinds 03 Dec. 2009
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 135837

Voorgaande reizen:

15 Januari 2010 - 12 April 2010

Mijn reis naar het warme Kameroen

Landen bezocht: