MELDING VOOR FOTO'S - Reisverslag uit Maroua, Kameroen van Jeska Verthé - WaarBenJij.nu MELDING VOOR FOTO'S - Reisverslag uit Maroua, Kameroen van Jeska Verthé - WaarBenJij.nu

MELDING VOOR FOTO'S

Door: Jeska Verthé

Blijf op de hoogte en volg Jeska

13 Februari 2010 | Kameroen, Maroua

Blijkbaar kan ik geen foto's meer opladen.
Maar u kan alle foto's terugvinden op volgende site:
http://picasaweb.google.be/107200775885956803762/

Veel kijkplezier!

  • 17 Februari 2010 - 18:39

    Snelle Van Hoey:

    Effe tijd genomen om alles eens door te nemen. WOW, 31 februari, daar wacht ik al jaren op!

    Als ge graag eens zelfstandig de was doet en zo, en kuist, ik weet een goed adres hoor Jeska! Als ik vanaf nu tot uw terugkomst thuis geen borstel meer vastpak... puur om u een plezierke te doen uiteraard...

    Niet opgegeten door die schildpadden omdat je nog zo slecht niet bent? Mss dachten die beestjes dat je al overtijd was (schimmelkleur, ze zien daar niet veel blank) en lieten ze je daarom gerust :-).

    Zeg, al die andere beestjes en zo, ginder laten eh!

    Gekleed in short, topje, ... als ge dat hier nu zou doen bekijken ze u als een zonderling en ligt ge nadien een week in bed met koorts te hoesten. Geniet maar van die overwintering.

    Vlotte schrijfstijl, pittige anekdotes, verrassende zinspelingen en originele vergelijkingen... Waar blijf je't halen. Aangenaam leesbaar. Tot binnenkort, en breng de ZON mee!
    David

  • 18 Februari 2010 - 08:32

    Chris/Jan Molenaar:

    Jeska,
    ik vind je echt een stoere meid hoor!!!
    Jou inzet om het daar beter te maken, op allerlei vlakken, is super, doe zo voort!!
    We wensen jou veel verdraagzaamheid voor de grijpgrage vingertjes van al die kinderen daar, en vooral Gods liefde om hen steeds weer te vergeven.
    Hou je goed daar en nog veel mooie avonturen hé.
    Gods zegen en bescherming!!!
    Chris

  • 18 Februari 2010 - 15:33

    Krista:

    Hallo grote dochter van me.
    Regelrecht in 't echte leven en je doet het super.
    Blijkbaar zijn het lessen in geduld, liefde, verdraagzaamheid, zelfbeheersing(niet te snel boos worden hé al weet ik dat dit even snel weer weg is bij jou)vergeving etc.
    je krijgt van hierboven een snelcursus. Wie weet waarvoor??? Heb hen lief boven al en mag Gods liefde je helemaal doordringen.
    Lees ook je mailkes hé.
    Veel mensen lezen je verslaggeving ook al reageren ze niet allemaal.
    We genieten van je verhaal en kijken elke dag uit naar nieuw nieuws. tante bieke is vanavond terug van Sri lanka. Het is de TOP op haar christenleven, liet ze al weten. 'k Ben benieuwd naar haar verhalen.
    Love you,
    mama

  • 18 Februari 2010 - 19:22

    Lucasje:

    hallo lieve Jeska hoe is het daar? ik mis je enorm! kverlang al om nog eens op je schoot te zitten! kben al veel gegroeid en veranderd! 70cm en weeg al bijna 9kg! goed e! mijn mama mist je ook heel hard! ze mist je lachbuien en je zotte trekken! kga haar nog eens aan de beurt laten e om wa te zeggen! dikke kus van mij! xxxx mis je en ik hou van jou!
    heykes Jes oe is da daar? zo te zien beleef je het ene avontuur na het andere! echt de max! wat ben ik blij dat je het goed stelt! let daar wel goed op hé! ik verlang al om je terug te knuffelen! wanneer je terug bent dan maken we direct een afspraak zodat je hier eens komt eten je mag kiezen wat! khb gelezen dat je al wat magerder was wel daar brengen we dan direct wat verandering in! ;)
    lieve schat toch wat missen we je! maar we weten dat je daar goed zit en je bent niet alleen we bidden voor vele engelen die naast je mogen lopen voor bescherming en alles wat je daar nodig hebt! Lucasje verlangt al om spannende verhalen te horen en om aan jouw vlechtjes te trekken want dat kan hij al goed! hij zegt al "da" en brrrr kan hij ook als de beste :) hij kan al goed zitten maar je moet hem wel nog tegenhouden en als hij in zn loprekje zit dan zet hij hem direct in versnelling maja wel in achteruit :) grappig! hij kan al zelfstandig zn flesjes vasthouden jaja wat verlang hij om je dat allemaal zelf te tonen :)! wel lieve schat hou je daar goed en laat nog veel van je horen! dada we love you! gods bless

  • 18 Februari 2010 - 19:38

    Lien:

    tjah moest ge t nog nie weten twas dus ik e hierboven lol verlang al tot volgende verslag! xxxx love you en gods zegen

  • 19 Februari 2010 - 11:34

    Jana Van Geert:

    dag jeska hier met jana ik mis je wel echt een beetje het is zo lang geleden dat ik je eens heb ge zien hoe gaat het daar in zoon ver land ik heb bij u thuis ge kookt spagetti sous en het was leuk

  • 21 Februari 2010 - 21:38

    Tante Bieke:

    ik spring even binnen om je ne hartelijke knuffel te geven

    xx keep on smiling
    God Bless
    tante bieke

  • 22 Februari 2010 - 07:36

    Nele:

    Hoi Jeska,

    Wel wel, wat een avonturen! Afrika, schoon raar land. Ik heb ook 2 jaar daar gewoond, alleen waren het mijn eerste twee levens jaren, en weet ik er zo goed als niets meer van. Jammer zo blijkt. Maar ik hoop dat het echt goed met je gaat, want weet je, je hebt toch een speciaal plekske in mijn hart. En smijt al die zwepen en stokken maar weg, in mijn hart doe ik mee met jou! Dikke knuffel, en Gods beschermende armen rond jou!!!
    liefs, Nele

  • 23 Februari 2010 - 15:47

    Tante Bieke:

    ik vond het super om je foto s te bekijken, merçikes ver, maar dan ineens heel dichtbij xx
    en dat filmke met alle zingende kids, sjiek hé ze meenden het wé
    En die laatste foto zijn dat beestekes in da plastiek zakskes jekkk
    xxxdikke knuff schattie

  • 26 Februari 2010 - 16:34

    Krista:

    Dag Jeska,
    Aan de graden te zien op m'n scherm blijft het daar heerlijk warm. Ook hier is het weer wat zachter en verschijnen de sneeuwklokjes en krokussen in het gras.
    Hopelijk is alles o.k. daar met jullie en kunnen jullie rust vinden in al hetgeen op jullie afkomt. Mag je een deel worden van 't geheel met een veranderende impact. Het ga je goed.
    Dikke knuffel aan jou en ook aan Sara. We blijven elke dag aan je denken en over je praten.
    Zoen,
    mama

  • 28 Februari 2010 - 22:22

    T. Bieke:

    nog eens ikke voor de verandering....nog even voor het slapengaan...een groetje van mij, dat ik aan je denk en we zijn in 1 in de geest hé
    xxx GBY grtjes aan je teamgenote

  • 04 Maart 2010 - 13:45

    Lieve En Jan:

    hier de mama en papa van sara.Jullie stoere en toffe meiden samen.Jullie hebben het al moeilijk gehad, maar meestal toch betere momenten. Doe het verder nog supergoed en heb nog een beetje geduld. Het gaat jullie goed. grtjs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeska

Hallo allemaal Welkom op mijn blog! Zoals je reeds gelezen heb, ik ben Jeska. Ik studeer lager onderwijs in de Katho te Tielt. In januari vertrek ik samen met Sara naar het tot nu toe vreemde Kameroen. Daar hoop ik 3 fantastische maanden mee te maken! Maanden waar ik veel bijleer, kan groeien, een nieuwe cultuur leer kennen, nieuwe mensen, ... . Ik zie ernaar uit om met hen samen te werken op de school. Veel leesplezier! Hopelijk genieten jullie een stukje mee... :). Tot horens! Jeska

Actief sinds 03 Dec. 2009
Verslag gelezen: 575
Totaal aantal bezoekers 135931

Voorgaande reizen:

15 Januari 2010 - 12 April 2010

Mijn reis naar het warme Kameroen

Landen bezocht: