NIEUWE FOTOKES - Reisverslag uit Maroua, Kameroen van Jeska Verthé - WaarBenJij.nu NIEUWE FOTOKES - Reisverslag uit Maroua, Kameroen van Jeska Verthé - WaarBenJij.nu

NIEUWE FOTOKES

Door: Jeska Verthé

Blijf op de hoogte en volg Jeska

07 Maart 2010 | Kameroen, Maroua

http://picasaweb.google.be/107200775885956803762/

Veel kijkplezier

  • 07 Maart 2010 - 08:31

    Marc:

    Beste Jeska en Sara, ik heb al gefietst, met de moto en de auto gereden in Kameroen maar te paard heb ik nog nooit iets bezocht. Het moet een hele belevenis geweest zijn. Stel het verder zeer goed en de groeten aan Toon, Hilde en Hannes en alle andere goede vrienden.

  • 07 Maart 2010 - 10:10

    Tante Sabine:

    dag jeske was blij jou terug te zien al is op foto en je zie er heel goed uit,ben blij dat je het goed stelt doe vele groetjes aan je vrienden en zorg goed voor elkaar ,vele groetjes uit het nu zonnige toch frisse kuurne dikke kus ,god bless jullie xxx

  • 07 Maart 2010 - 14:23

    Lisa:

    Hey, jeskatj
    amuseerde u daar nog een beetje? Aan de foto's te zien gaat et vre goed me u :D
    kdacht ja kga nu maar toch keer iets van mij laten horen :p
    veel plezier daar nog en doe da goe
    xxxxx
    Lisa (vanw.)

  • 07 Maart 2010 - 20:43

    Rosine:

    Hi sister
    how are you over there?
    we miss you.jeska God bless you and enjoy!

  • 08 Maart 2010 - 18:40

    Snelle Van Hoey:

    Amai, was da op die laatste foto's nen ezel da ze geslacht hebben om op te eten? Smakelijk...

    groetjes,
    David Van Hoey

  • 09 Maart 2010 - 13:52

    Maddy:

    hahaha jeska,
    die foto's met die ezel, das super sneu. maar wel cool zenne!

    ik wens u nog een gezegende reis ! kus

  • 10 Maart 2010 - 14:55

    Krista:

    Dag zus,
    Amai 'k verschiet van uw foto's. 't Lijkt er heel dor en arm. Maar desondanks zie ik lachende gezichten. Mag ook jij daar een beetje het verschil uitmaken; Daar ben ik eigenlijk wel zeker van. Blijven gaan hé.
    Zie je graag, we tellen af.
    Tot in april.
    Mama

  • 20 Maart 2010 - 11:16

    Bart ( Erik ):

    Hey Jeska, volgens ik hier allemaal lees, stel je het goed daar! Heb net nog eens nr jouw foto's gekeken, tziet er wel allemaal avontuurlijk uit é ;-) !! Geniet nog van jouw laatste weken!! Grtz x

  • 29 Maart 2010 - 09:52

    Elisa:

    Nog effkes nog eventjes en we zien da snoetje terug!!!
    Grote mond,vurige ogen, altijd recht op haar doel af maar tenslotte een gouden hart!!
    Wat je daar zult nalaten zal in die kinderhartjes nog jaren bijblijven...je hebt er veel gezaaid...zal veel van opkomen geloof ik!

    Knuff!!! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeska

Hallo allemaal Welkom op mijn blog! Zoals je reeds gelezen heb, ik ben Jeska. Ik studeer lager onderwijs in de Katho te Tielt. In januari vertrek ik samen met Sara naar het tot nu toe vreemde Kameroen. Daar hoop ik 3 fantastische maanden mee te maken! Maanden waar ik veel bijleer, kan groeien, een nieuwe cultuur leer kennen, nieuwe mensen, ... . Ik zie ernaar uit om met hen samen te werken op de school. Veel leesplezier! Hopelijk genieten jullie een stukje mee... :). Tot horens! Jeska

Actief sinds 03 Dec. 2009
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 135837

Voorgaande reizen:

15 Januari 2010 - 12 April 2010

Mijn reis naar het warme Kameroen

Landen bezocht: