NIEUWE FOTOKES - Reisverslag uit Maroua, Kameroen van Jeska Verthé - WaarBenJij.nu NIEUWE FOTOKES - Reisverslag uit Maroua, Kameroen van Jeska Verthé - WaarBenJij.nu

NIEUWE FOTOKES

Door: Jeska Verthé

Blijf op de hoogte en volg Jeska

07 Maart 2010 | Kameroen, Maroua

http://picasaweb.google.be/107200775885956803762/

Veel kijkplezier

  • 07 Maart 2010 - 08:27

    Jasper Heldenbergh:

    Hey ;)
    Voor moest je blogplaats op zijn of je geen plaats meer krijgt voor je foto's: www.tumblr.com ;)
    Ideaal voor je verslagen mooi op het web te plaatsen.

    Ons landje begint te huilen onder jouw afwezigheid!

  • 07 Maart 2010 - 11:50

    Lientje:

    hey hey jeska, wat ben ik blij om je avonturen en foto's mee te kunen beleven! wat was ik graag met je meegegaan! ;) verlang al naar je volgende verhalen en foto's! we houden van je dikke kus en gods zegen!

  • 15 Maart 2010 - 09:26

    Nele:

    Hallo Jeska!!!

    Ja ja, je zal die mannekes daar nog missen! En het zonneke ook. Wij mogen al blij zijn dat het niet meer vriest! We hebben zelfs de zon al een paar keer gezien! Geweldig hé!!! Gij gaat verschieten hoor van al die bleekscheten hier, als ik jou gebruind velleke zie op de foto's ewwel, ge zijt een negerke vergeleken met ons!
    Maar allee, nog een beetje en ge zijt weer thuis, in ons koude bleke belgenlandje. En je pa gaan we niet meer moeten zoeken, met al dat haar op zijn gezicht, alhoewel, mijn Koen kan er ook wat van!

    Liefs, en weet dat je niet alleen bent! Onze Vader zorgt voor jou!
    Knuffel!!!!
    Nele

  • 29 Maart 2010 - 08:13

    Nele:

    Awwellewellewel! Volgende week kom je dus weer naar huis! tlief, de mama, de papa, de broertjes en zus zullen blij zijn, en ik ook hoor! Zeg, breng je wat Afrikaanse zon mee, de onze hier huilt een beetje (veel).
    Liefs, en hou je goed tot het einde.
    Een dikke knuffel, en Gods rijke rijke zegen hé!
    Nele

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeska

Hallo allemaal Welkom op mijn blog! Zoals je reeds gelezen heb, ik ben Jeska. Ik studeer lager onderwijs in de Katho te Tielt. In januari vertrek ik samen met Sara naar het tot nu toe vreemde Kameroen. Daar hoop ik 3 fantastische maanden mee te maken! Maanden waar ik veel bijleer, kan groeien, een nieuwe cultuur leer kennen, nieuwe mensen, ... . Ik zie ernaar uit om met hen samen te werken op de school. Veel leesplezier! Hopelijk genieten jullie een stukje mee... :). Tot horens! Jeska

Actief sinds 03 Dec. 2009
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 135837

Voorgaande reizen:

15 Januari 2010 - 12 April 2010

Mijn reis naar het warme Kameroen

Landen bezocht: