Financiële voorbereidingen - Reisverslag uit Kuurne, België van Jeska Verthé - WaarBenJij.nu Financiële voorbereidingen - Reisverslag uit Kuurne, België van Jeska Verthé - WaarBenJij.nu

Financiële voorbereidingen

Door: Jeska Verthé

Blijf op de hoogte en volg Jeska

05 December 2009 | België, Kuurne

Hallo allemaal!

Op 18 december geef ik een party om mijn reis te sponsoren --> kiss and goodbyeparty

Deze gaat door in Gent, Cornelis Heymanslaan 17
Dj's: Adriaan, Matthias en Brecht Mercy (crazy fm, sens unique, d'n bross, NYE expo Kortrijk, ...)

Jullie weten de datum, jullie weten de stad,...
Dan rest je nog 1 iets te doen!

Neem je agenda, nodig al je vrienden en vriendinnen uit, en kom op 18 december feesten voor het goede doel :).

Je kan ook altijd vrijwillig een bedrag storten op volgend rekeningnummer:

738-0236480-16 vermelding Kameroen

ALVAST BEDANKT en hopelijk tot 18 december!

Groetjes

Jeska

  • 05 December 2009 - 16:16

    Lisanne :

    wow! ik zie nu pas wat je gaat doen. echt te gek! heb een leuke tijd daar!!!

  • 09 Januari 2010 - 15:28

    Tante Bieke:

    ik volg je op de voet :-) be safe! God bless

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeska

Hallo allemaal Welkom op mijn blog! Zoals je reeds gelezen heb, ik ben Jeska. Ik studeer lager onderwijs in de Katho te Tielt. In januari vertrek ik samen met Sara naar het tot nu toe vreemde Kameroen. Daar hoop ik 3 fantastische maanden mee te maken! Maanden waar ik veel bijleer, kan groeien, een nieuwe cultuur leer kennen, nieuwe mensen, ... . Ik zie ernaar uit om met hen samen te werken op de school. Veel leesplezier! Hopelijk genieten jullie een stukje mee... :). Tot horens! Jeska

Actief sinds 03 Dec. 2009
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 135934

Voorgaande reizen:

15 Januari 2010 - 12 April 2010

Mijn reis naar het warme Kameroen

Landen bezocht: